Categorie:
Datum: 26-06-2018
Het seizoen zit erop en de Materiaalcommissie wil graag de materialen van de teams innemen op:
donderdag 28 juni 19.00 – 21.00 uur, kantine Quick Stick
Het betreft:
De outfits worden geregistreerd en gecontroleerd op schade en volledigheid. Met het inleveren van de keepersoutfit moet per outfit bijgevoegd formulier ingevuld worden (let niet op de datum op het formulier).
We verwachten dat de keepers zelf de keepersspullen inleveren. Bij de jongste jeugd en bij elftallen zonder vaste keeper zal de coach dat doen.
Per team moeten 10 ballen en 3 maskers ingeleverd worden.
De volgende teams moeten de shirts inleveren:
D1: uit- en thuisshirt
D2: thuisshirt
H1:uit- en thuisshirt
JB1:uit- en thuisshirt
JB2:uit- en thuisshirt
JC1:uit- en thuisshirt
MA1:uit- en thuisshirt
MB1:uit- en thuisshirt
MB2:uit- en thuisshirt
MC1:uit- en thuisshirt
MC2: thuisshirt
We verwachten dat de coach voor zijn/haar team de complete set aan shirts gewassen inlevert!
Mocht dit moment niet schikken dan kunnen de spullen ook op 30 juni (Let's Roll) worden ingeleverd tussen 10:00 en 12:00 uur. Lukken beide momenten niet, dan graag contact opnemen met de materiaalcommissie.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Materiaalcommissie
All Rights Reserved | HHC Quick Stick | Powered by LISA